Taisyklės
PREKIŲ PIRKIMO - PARDAVIMO TAISYKLĖS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1.1. Šios elektroninės parduotuvės taisyklės (toliau – Taisyklės) yra Pirkėjui ir Pardavėjui (toliau – Pardavėjas) juridiškai privalomas dokumentas, kuriame nustatomos Šalių teisės ir pareigos.
1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti šias Taisykles. Apie Taisyklių pasikeitimus Pirkėjas informuojamas elektroninės parduotuvės tinklapyje.
1.3 Elektroninės parduotuvės valdytojas yra Všį Locked N Loaded, į.k. 305692573, PVM kodas LT100016160313, esantis adresu Konstitucijos pr. 21A, Quadrum East, 6a., LT-08130 Vilnius.
UŽSAKYMAS:
2.1. Tam, kad užsakytumėte prekę iš mūsų internetinės parduotuvės, registracija nereikalinga. Spauskite ĮDĖTI Į KREPŠELĮ mygtuką, esantį šalia Jūsų pasirinktos prekės ir toliau tęskite prekių paiešką. Norėdami baigti apsipirkimą, spauskite mygtuką KREPŠELIS, suveskite reikalaujamus duomenis ir spauskite mygtuką APMOKĖTI.
2.2. Būsite nukreipti į MakeCommerce puslapį, ten užbaikite mokėjimą, po sėkmingo apmokėjimo, gausite elektroninį laišką su patvirtinimu.
PIRKIMO - PARDAVIMO SUTARTIS IR JOS SUDARYMAS:
3.1. Pirkimo ir pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje pasirinkęs norimą prekę arba suformavęs prekių krepšelį, nurodęs visus būtinus duomenis ir susipažinęs su Taisyklėmis, paspaudžia mygtuką mokėti bei atlieka mokėjimą.
PREKIŲ KAINOS IR APMOKĖJIMAS
4.1. Visos kainos nurodytos eurais. Pardavėjas neatsako už valiutos kursą ar jo pokyčius, įvykdytus Pirkėjo vietos banko, eurų keitimo į Pirkėjo vietinę valiutą metu.
4.2. Atsiskaityti galima naudojantis MakeCommerce įmokų surinkimo platformoje esančiais būdais.
4.3. Mokėjimai apdorojami naudojantis MakeCommerce.lt mokėjimų platforma.
PARDAVĖJO PAREIGOS
5.1. Locked N’ Loaded internetinė parduotuvė nesuteikia jokių garantijų, kad veiks nenutrūkstamai ir duomenų perdavimas bus be klaidų.
5.2. Parduotuvė, esant nenumatytoms aplinkybėms ir negalėdama Pirkėjui parduoti užsakytos prekės, privalo pasiūlyti kitą atitinkančią norimos prekės savybes, o Pirkėjui atsisakius priimti pakeistą prekę, privalo grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus per 14 darbo dienų. Tokiu atveju Parduotuvė atleidžiama nuo atsakomybės už prekių nepateikimą.
5.3. Pardavėjas įsipareigoja per 3-5 d.d. išsųsti Pirkėjo užsakytas prekes, o dėl svarbių priežasčių negalėdamas to padaryti nedelsiant informuos Pirkėją.
PARDAVĖJO TEISĖS
6.1. Susidarius svarbioms aplinkybėms, Pardavėjas gali laikinai arba visiškai sustabdyti elektroninės parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.
6.2. Jeigu Pirkėjas bando pakenkti elektroninės parduotuvės darbui, stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę be perspėjimo apriboti ar sustabdyti jam galimybę naudotis elektronine parduotuve.
PIRKĖJO ĮSIPAREIGOJIMAI
7.1. Pirkėjas privalo sumokėti už įsigytas prekes ir jas priimti šiose Taisyklėse numatyta tvarka.
7.2 Jeigu Pirkėjas, prekių pristatymo metu, be svarbių priežasčių atsisako priimti prekes, Pardavėjui pareikalavus Pirkėjas privalo padengti prekių grąžinimo išlaidas.
7.3. Prekių pristatymo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba su asmeniu pristačiusiu siuntą patikrinti siuntos ir prekės(-ių) būklę.
7.4. Pirkėjas, naudodamasis elektronine parduotuve, patvirtina, kad sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo taisyklėmis ir privalo jų laikytis
PREKIŲ KOKYBĖS GARANTIJA
8.1. Parduotuvė garantuoja, kad visos prekės atitinka Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos nustatytus standartus, o jeigu standartų nėra - reikalavimus, keliamus Prekių pardavimui mažmeninėje ar didmeninėje prekyboje. Visos parduodamos prekės yra prekinės išvaizdos, jų pakuotės yra nepažeistos ir tvarkingai supakuotos.
9.1. Pirkėjas supranta, kad Parduotuvėje esančios prekės, gali ne visiškai atitikti realų prekių dydį, formą ir spalvą, dėl Pirkėjo naudojamo kompiuterio ar kito išmaniojo prietaiso atvaizdavimo ypatybių, todėl Parduotuvė už tokius neatitikimus neatsako.
10. PRISTATYMAS
10.1. Gavus apmokėjimą, užsakymas išsiunčiamas per 3-5 darbo dienas. Jei praėjus 7 dienoms po apmokėjimo negavote užsakytų prekių ar delsimo paaiškinimo susisiekite su mumis elektroniniu paštu: parduotuve@parakomanai.lt
10.2. Siuntas pristatome omniva ir lp express paštomatais, siuntimo ir pakavimo mokestis 3 eur. (iki 3 kg.). Dėl galimybės siųsti kurjeriu, paštu ar autobusų siuntomis prašome susisiekti asmeniškai parduotuve@parakomanai.lt
10.3. Gali pasitaikyti tokių atvejų, kad patvirtinus užsakymą ir gavus apmokėjimą, reikiamos išsiųsti prekės nebėra, nors ir svetainėje ji dar rodoma, nes prekių katalogas nėra atnaujinamas realiuoju laiku. Tokiu atveju užsakymo laikas gali pailgėti keletą dienų arba savaičių, priklausomai nuo to, per kiek laiko gausime jas iš gamintojo. Galima pasirinkti laukti norimos prekės arba keisti norimą prekę į kitą tokios pačios vertės prekę, arba grąžinsime Jums pinigus.
10.4. Esant netikslumams Jūsų nurodytame adrese, parduotuvė neprisiima atsakomybės už pasimetusius siuntinius. Prekių siuntinių draudimo paslauga neteikiama. Už pristatymo metu sugadintas ar dingusias prekes mes neatsakome.
10.5. Siuntoms į Kuršių Neriją taikomos atskiros pristatymo sąlygos, norint gauti siuntą į Kuršių Neriją susisiekite elektroniniu paštu parduotuve@parakomanai.lt
10.6. Prekių pristatymas galimas ir į kitas šalis (Europos Sąjungos šalys, Anglija ir t.t.), bet prieš tokį užsakymą, būtina susiderinti pristatymą ir apmokėjimą su parduotuvės prekybos vadybininkui el. paštu parduotuve@parakomanai.lt
11. GRĄŽINIMAS
11.1. Įsigytas kokybiškas prekes galima grąžinti per 14 d. jei:
11.1.1. Grąžinama prekė yra originalioje tvarkingoje pakuotėje nebuvo naudota ir nėra sugadinta. Prekė nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistas orginalus įpakavimas ir kt.). Grąžinant prekę pateikiamas jos įsigijimo dokumentas.
11.1.2. Pirkėjas norėdamas atlikti kokybiškos prekės grąžinimą turi pateikti laisvos formos prašymą el. paštu parduotuve@parakomanai.lt jame nurodyti užsakymo numerį, apmokėjimo datą taip pat nurodyti gavėją į kurio sąskaitą bus grąžinami pinigai.
11.1.3. Pirkėjas apmoka siuntimo išlaidas ir išsiunčia prekę pardavėjo nurodytu adresu. Pinigai grąžinami į Jūsų nurodytą sąskaitą per 10 d.d. po prekės grąžinimo.
11.2. Prekės grąžinimas įsigijus nekokybišką prekę:
11.2.1. Prekės grąžinimas įsigijus nekokybišką prekę ir kitais atvejais, vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu (6.363 straipsnio 7 dalis) bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu (2014-07-22) dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo ir pačiomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis. Tokiais atvejais, kai prekė yra grąžinama dėl netinkamos prekės kokybės, parduotuvė įsipareigoja Pirkėjui pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti visus už prekę sumokėtus pinigus.
12. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
12.1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
12.2. Šioms Taisyklėms ir santykiams tarp Šalių šių Taisyklių atžvilgiu taikomos ir jos aiškinamos remiantis Lietuvos Respublikos įstatymais.
12.3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
12.4. Šalys atleidžiamos nuo įsipareigojimų pagal šias Taisykles vykdymo, jei jų įvykdyti negalima dėl nenumatytų ir Šalių valios nepriklausančių aplinkybių (Force major).
Prenumeruokite mus el.paštu
Pirmieji sužinokite apie naujas kolekcijas ir išskirtinius pasiūlymus.